Onze dank is groot

jul

Onze dank is groot

Dankbaar. De afgelopen tijd hebben we heel veel steun gekregen van gulle mensen in onze omgeving. We zijn daarvoor ontzettend dankbaar. In de eerste plaats bedanken we Bouwbedrijf Mensink. En daarbij ook Fred en Lillian en de organisatie van het jaarlijkse Herxer feest.

Mensink bedankt

Stel: jouw bedrijf bestaat 30 jaar. Je gaat het groots vieren voor zakelijke relaties en jouw personeel. En in plaats van cadeaus vraag je aan je gasten of ze een bijdrage willen doen aan stichting Ghana over de IJssel. Wat een kadotip! Onze dank gaat dan ook uit naar Gonhard en Marten van Bouwbedrijf Mensink voor dit prachtige gebaar. Deze actie heeft duizenden euro’s opgeleverd. Mensink maakte een mooie after movie en als je goed kijkt, zie je de Ghanese vlag trots prijken.

Fred en Lillian

We willen ook Fred en Lillian persoonlijk bedanken. Zij vierden feest om het leven te vieren. We mochten vertellen over ons project in Ghana en ze vroegen hun gasten om een donatie te doen als ze dat zouden willen. We zijn dankbaar voor deze steun en hier kunnen we ook weer een aantal Calabash Cisterns van laten bouwen.

Herxer feest

Elk jaar in het derde weekend van juli is het feest in Herxen. Een groot feest voor jong en oud waar mensen elkaar ontmoeten en de binding met hun dorp versterken. Ons project werd toegelicht en mensen konden een bijdrage doen. Aan alle Herxenaren die ons op welke manier ook gesteund hebben: heel erg bedankt!

We naderen ons doel

Al deze giften dragen bij aan ons doel voor 2024: € 45.000 voor Calabash Cisterns in Ghana. Op dit moment staat de teller op meer dan 80%. Dus over niet al te lange tijd kunnen we starten met de bouw 170 Calabash Cisterns die regenwater opvangen. Dat levert schoon drinkwater op voor meer dan 1.000 mensen in de landelijke gebieden van Ghana!